بهترین کادو که می توان بخرم چیست؟

بهترین کادو که می توان بخرم چیست؟

0 1475

خلاصه: اگر شما هم فکر می کنید یکی از سخت ترین کارهای دنیا انخاب یک هدیه مناسب است پیشنهاد می کنیم این مقاله را مطالعه کنید.

طراحی یک سناریو:

حتما هنگام دادن هدیه هیجان را فراموش نکنید. سعی کنید قبل از انتخاب هدیه یک سناریو برای زمان اهدای آن طراحی کنید و مخاطبتان را سورپرایز کنید. در اینصورت اگر سناریویی برای اهدای هدیه طراحی کرده باشید می توانید یک هدیه متناسب با آن انتخاب نمایید.

هدیه ی یکبار مصرف یا دائمی:

برخی از هدایا هستند هرچند جذاب و هیجان آور باشند اما فقط عمری برای چند ساعت یا چند روز دارند. مثلا هدیه دادن خوراکی ها و … هرچقدر هم فرد مورد نظرتان به آن علاقه مند باشد بعد چند ساعت دیگر وجود خارجی ندارد و دیگر همراه مخاطبتان نیست تا محبت شما را به آن یادآور شود. بنابر این هرچقدر هدیه ی شما بادوام تر باعمر بالاتر و از اجناس باکیفیت تر ساخته شده باشد بهتر است. در اینصورت این هدیه می تواند تا سال ها یاد و خاطر شما را برای مخاطبتان زنده نگهدارد. بطور مثال اگر قصد خرید کیف دارید بهتر است سراغ خرید کیف چرم دستدوز بروید زیرا از عمر بالایی برخورداراست و تا سال ها می تواند کیفیت و فرم خود راحفظ کند.

هدیه های کاربردی را انتخاب کنید:

سعی کنید در انتخاب هدیه سراغ کالاهایی بروید که در زندگی روزمره و یا حرفه ای مخاطبتان نقش فعال و پررنگی دارند. هر چقدر مخاطب شما از هدیه ی اهدایی شما بیشتر استفاده کند و بقول معروف بیشتر کارش را راه بیندازد هدیه ی شما برای آن محبوب تر جلوه می کند و موجب می گردد در نظرش شما را بیشتر دوست داشته باشد. بعنوان مثال می توانید سراغ خرید یک کیف پول خاص بروید.

انتظارات را بالا نبرید:

اگر مخاطب شما کسی باشد که با آن معاشرت دارید و در آینده نیز می خواهید به او هدیه بدهید سعی کنید بیشتر روی جنبه ی معنوی هدیه کار کنید و در قیمت تمام شده تعادل را رعایت کنید. اگر شما چندین مرتبه هدایای بسیار گرانقیمت تهیه کنید موجب می گردد ذات انسان به کار شما عادت کند و نتنها دیگر جنبه ی هیجان آور خود را از دست می دهد بلکه این انتظار بوجود می آید که هدیه ی تهیه شده حتما باید هزینه ی بسیار بالایی داشته باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بگذارید