صفحه پیدا نشد - گروه فناوری اطلاعات 25
خطای 404 - صفحه درخواستی شما یافت نشد
We're sorry, but the page you are looking for doesn't exist.
You can go to the صفحه اصلی

مطالب اخیر ما

0 1358

پوست برای شاداب ماندن و حفظ سلامتی نیزا به مراقبت های متعددی در طی روز دارد. شستشو، استفاده از ماسک، پاکسازی و… مراحل مختلفی است که جهت مراقبت از پوست باید انجام گیرند. بدون شک برای طی این مراحل به ابزارهای مختلفی نیاز داریم که نه تنها کار مراقبت و پاکسازی را راحت می‌کنند بلکه برای سرعت در انجام امور و بالا بردن کیفیت کار نیز موثر هستند. در این مقاله قصد داریم ابزارهای مختلفی جهت مراقبت از پوست صورت معرفی کنیم و با کاربرد آنها آشنا گردیم.

فیس براش

یکی از اصلی ترین مراحل مراقبت از پوست شستشو و نظافت آن است، معمولی ترین روش شستشوی پوست صورت ماساژ دادن با دست است اما برای پاکسازی عمق صورت و منافذ پوست بهتر است که از فیس براش استفاده کنید. فیس براش یک ابزار مراقبتی جالب است که استفاده از آن حس علاوه بر پاکسازی عمیق پوست حس خوشایندی به فرد منتقل می‌کند. فیس براش دستی در ابعاد مختلف و مدل های متفاوت تولید می‌گردد که بسته به سلیقه و نیاز خود می‌توانید تهیه نمایید. در ادامه روش استفاده از فیس براش را به طور کامل توضیح خواهیم داد.

روش استفاده از فیس براش

فیس براش دستی در مدل های سیلیکونی یا دسته دار دو سر تولید می‌شود. فیس براش های سیلیکونی به صورتی طراحی شده اند که یک قسمت اسفنجی دارند و مواد شوینده پوست را می توان درون این بخش ریخته و پس از این که به میزان کافی کف تولید شد بخش سیلیکونی را به آرامی بر روی قسمت های مختلف صورت ماساژ دهید. در فیس براش های مدل دسته دار که دارای دو سر مجزا هستند یک سر به صورت سیلیکونی و سر دیگر از موی نرم و مناسب با تراکم بالا تشکیل شده است. برای استفاده از این مدل فیس براش بهتر است که ابتدا ژل شستشو یا فوم را با کمک بخش مویی بر روی قسمت های مختلف پوست ماساژ دهید سپس از بخش سیلیکونی برای پاکسازی عمیق منافذ جهت رفع جوش های سر سیاه و پوست های مرده استفاده کنید.

براش ماسک

استفاده از ماسک یکی از مراحل مهم مراقبت از پوست است که ماسک ها در مدل های مختلف ورقه ای، حبابی، ماسک های طبیعی، پیل آف و… تولید می‌شوند. برای قرار دادن ماسک بر روی صورت بهتر است از ابزاری به نام براش ماسک استفاده کنید که بدون شک ماسک به خوبی بر روی بخش های مختلف پوست پخش می‌شود. در ادامه به روش استفاده از براش ماسک اشاره می‌کنیم.

کاربرد براش ماسک

براش ماسک معمولا دارای سر یا کلگی سیلیکونی است که نرم و منعطف می‌باشد. برای پخش کردن ماسک گچی، ذغال، حبابی و… به طور یکنواخت بر روی سطح پوست صورت می‌توان از براش ماسک استفاده نمود. حتی در مواردی که ماسک ورقه ای استفاده می‌شود می توان به آرامی با براش ماسک مواد مغذی ماسک را بر روی سطح پوست ماساژ داد و پخش نمود.

ماساژور جید رولر

راه های مختلفی برای افزایش شادابی پوست صورت وجود دارد که یکی از آن ها استفاده از ماساژور جید رولر است. ماساژ دادن پوست صورت باعث گردش خون، لیفت پوست، شادابی پوست صورت و افزایش انرژی و نشاط می‌گردد. ماساژور جید رولر در مدل های مختلف و رنگ بندی های متفاوت تولید می‌گردد که در ادامه با روش درست استفاده از این محصول آشنا می‌شویم.

روش کار با ماساژور صورت

برای کار با ماساژور صورت بهتر است ابتدا ماساژور جید رولر را درون یخچال قرار دهید و پس از خنک شدن به آرامی بر روی قسمت های مختلف پوست ماساژ دهید. سعی کنید در زمان ماساژ دادن جهت حرکت ماساژور رو به بالا باشد تا از افتادگی و شل شدن پوست به سمت پایین پیشگیری کنید.

ست پدیکور پا

لازم به ذکر است که به همان اندازه که برای زیبایی پوست صورت و بهداشت آن تلاش می‌کنیم مراقبت از پوست پا نیز اهمیت بالایی دارد. یکی از روش های مراقبت از پوست پا و رعایت بهداشت این بخش پدیکور است که برای این امر به لوازم مختلفی به شرح زیر نیاز داریم:

  • تیغ کف پا
  • رنده پا
  • سنگ پا
  • سوهان
  • پولیش ناخن
  • ناخن گیر
  • گوشه گیر ناخن

فروشگاه لوازم آرایشی اینترنتی پیراکده

پیراکده یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی فروش لوازم آرایشی و بهداشتی است که به عرضه محصولات مختلفی جهت بهداشت و مراقبت از پوست فعالیت می کند. برای خرید محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبتی پوست صورت می توانید به فروشگاه اینترنتی پیراکده که دارای مجوز کسب و کار الکترونیکی و ای نماد می باشد مراجعه کنید و با خیال راحت به خرید لوازم آرایشی و بهداشتی برندهای معتبر اقدام نمایید.

0 3037

پیش از این جاروبرقی های رباتیک بسیاری روانه بازار شده که از جمله آنها می توان به محصولات کمپانی های iRobot و Neato اشاره کرد.کمپانی بزرگ ال جی هم که تاکنون چند مدل جارو ربات خود را روانه بازار کرده است ، اینبار قرار است با یک جاروبرقی رباتیک جدید با نام Hom-Bot Turbo+ در نمایشگاه CES 2016 حاضر شود.این جارو ربات، ویژگی های منحصر به فردی دارد که تاکنون در هیچ نمونه مشابهی دیده نشده است.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

photo_2016-08-05_22-53-53photo_2016-08-05_22-53-50

با اپ Home-Joy ال‌جی، می‌توان دوربین گوشی را به سمت بخشی از اتاق گرفت و ناحیه‌ی خاصی را برای تمیزکاری مشخص کرد. جاروبرقی روبات‌مانند پس از مشخص شدن هدف، کار خود را شروع می‌کند و مشغول تمیزکاری می‌شود. در حقیقت این ویژگی در ردیف تکنولوژی‌های واقعیت افزوده قرار می‌گیرد و جذابیت خاصی دارد ، اما جاذبه‌ی بعدی این روبات، از این هم جالب‌تر است.

ویژگی بعدی Hom-Bot Turbo+ ال‌جی این است که می‌توان از راه دور به آن فرمان داد. مثلاً زمانی که خارج از منزل یا محل کار هستید، طبق برنامه‌ی زمانی، تمیزکاری شروع می‌شود. نگران برخورد جارو-روبات با وسایل منزل نباشید چرا که ۳ دوربین برای اسکن کردن محیط اطراف و جلوگیری از تصادم ناخواسته، روی آن قرار گرفته است.

0 2626

مدتی است که شایعه شده ، کمپانی اپل به منظور باریک تر ساختن آیفون ۷ ، جک ۳.۵ میلیمتری هدفون را از این گوشی حذف کرده است.بر همین اساس به تازگی یک طرح مفهومی از آیفون ۷ منتشر شده که نشان می دهد آیفون بدون جک هدفون چه شکلی خواهد بود.

یکی از طراحان مطرح دنیای تکنولوژی به نام Eric Huismann ، با ارائه‌ی یک طرح مفهومی از آیفون ۷، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را از این دستگاه حذف و شکلی جدید از این گوشی‌هوشمند را پیش روی کاربران قرار داده است . همانطور که در تصویر بالا ( تصویر ابتدای مطلب ) مشاهده می‌کنید، ضخامت نهایی این گوشی، کمتر از چیزیست که همیشه دیده‌ایم.

تصاویری که توسط Huismann طراحی شده نه تنها پورت هدفون را حذف کرده بلکه به وضوح توانسته دکمه هوم را به یک دکمه مسطح تغییر دهد تا بتواند ساختار اصلی تاچ سه بعدی را شبیه سازی کند. همچنین این تصویر رندر شده یک جفت هدفون ایرپاد را نیز به تصویر کشیده که با هیچ کابلی به گوشی متصل نشده اند و قرار است از طریق بلوتوث به آیفون۷ متصل شوند.

آیفون نسل فعلی هم اکنون نیز بسیاز نازک است و کاربران را به این فکر فرو می برد که آیا واقعا لازم است که آیفون بعدی از این هم نازک تر شود؟ آن هم به قیمت از دست رفتن پورت محبوبی مانند خروجی استاندارد هدفون جک ۳.۵ میلیمتری؟

احتمالا برای جبران کمبود این پورت؛ اپل تبدیل کننده هایی را همراه با آیفون عرضه کند که هدفون های با خروجی استاندارد جک ۳.۵ میلیمتری را به پورت لایتنینگ اپل متصل کند و یا اینکه هدفون های مخصوص این پورت را به کار گیرد و از این طریق کاربران را مجبور به خرید هدفون های مخصوص آیفون بنماید.

0 1093

کاربرانی که دارای موبایل های اندرویدی با نسخه ۶.۰.۱ این سیستم عامل هستند، امروز متوجه شده اند که یکی از ویژگی های این نسخه، از دسترس خارج شده است.

خداحافظی با یکی از جذابترین قابلیت های Android 6.0.1 !
امکانات Android 6.0.1

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات این قابلیت، در بخش «Do Not Disturb – مزاحم نشوید» وجود داشت و کاربر به راحتی می توانست مشخص نماید که صرفا تا زمان آلارم بعدی، ویژگی «مزاحم نشوید» فعال باشد. قابلیت مورد بحث که در اندروید ۶.۰.۱ اضافه شده بود، «Do Not Disturb Until Next Alarm» نام داشت.
اهالی مانتین ویو، برای بار دوم است که به دلیل نامشخصی، این ویژگی را حذف می کنند چرا که این ویژگی ابتدا در نسخه ششم اندروید مارشملو به دست کاربر رسیده بود اما به سرعت حذف شد. حدود دو هفته پیش هم در اندروید ۶٫۰٫۱ دوباره به دست کاربران رسید اما امروز، دوباره از دسترس خارج شده است.

امکانات Android 6.0.1

ویژگی «تا آلارم بعدی مزاحم نشوید» به طور کلی استفاده از قابلیت «مزاحم نشوید» را به شکل چشمگیری افزایش می داد چرا که با استفاده از آن می توانستید به سادگی مشخص کنید که تلفن همراه، تا زمانی که با آلارم بعدی بیدار نشده اید، نوتیفیکیشن ها را به دست شما نرساند.

در هر حال، این خبر ابتدا از سوی کاربران انجمن Reddit انتشار یافته اما مشخص گشته که به شکل جهانی، گوگل این قابلیت را از محصولات نکسوس (که اکنون تنها دستگاه های دارای اندروید ۶.۰.۱ هستند) حذف کرده و باید دید دوباره در چه نسخه ای استفاده از آن ممکن خواهد شد.

0 1679

ایسوس به تازگی مدل های جدیدی از خانواده ZenBook های خود را معرفی نموده است که مجهز به پلتفرم جدید اینتل با نام Sky-Lake هستند. UX303 و UX305 دو مدلی به شمار می روند که ایسوس به تازگی آن ها را به روز نموده است.

این شرکت به تازگی دو نسخه جدید از ZenBook های خود را معرفی نموده است که به پلتفرم جدید اینتل با نام Sky Lake مجهز هستند. این پلتفرم به نوعی انقلابی در دستگاه های قابل حمل به شمار می رود که در نهایت از ۳۰% کارآیی بیشتر و در عین حال ۱۵% مصرف انرژی کمتر بهره می برد. این موضوع باعث خواهد شد تا حجم باتری ها کم شده در نهایت وزن و ابعاد دستگاه ها نیز کم تر گردد.

از دیگر بهبود های چشم گیر در این سری می توان به افزایش کارایی پردازنده گرافیکی Intel اشاره نمود که به واسط آن شما کمتر از کارت گرافیک دوم استفاده خواهید نمود. اولین نکته در مورد این پردازنده گرافیکی پشتیبانی از ۳ نمایشگر با وضوح تصویر ۴K به صورت همزمان است که نشان از توان بالای این پردازنده ها دارد. این موضوع مخصوصا برای دستگاه های موسوم به Ultrabook یک مزیت بسیار مهم محسوب می شود.

UX305CA و UX305UA

اما پرفروش ترین نوت بوک خانواده ZenBook حالا به روز شده اند. این سری به پردازنده های نسل ششم Intel Core i 7 6500U و Intel Core M7-6Y75 مجهز خواهد شد. UX305CA فقط ۱٫۲ کیلوگرم وزن خواهد داشت و ضخامت آن فقط و فقط ۱۲٫۳ میلیمتر خواهد بود. UX305UA نیز ۱٫۳ کیلوگرم وزن و ۱۶ میلیمتر ضخامت خواهد داشت. صفحه نمایش این مدل های ۱۳٫۳ اینچ از وضوح تصویر QHD+ 3200X1800 برخوردار خواهد بود. یکی دیگر از نکات جالب در مورد UX305 مجهز بودن به دوربین با تکنولوژی Biometric است که می تواند از چندین فاکتور برای شناسایی چهره افراد برای ورود به محیط سیستم عامل استفاده نماید و این موضوع در مقایسه با تکنولوژی های نسل پیشین از دقت فوق العاده ای برخوردار شده.

UX303UA و UX303UB

قویترین خانواده نوت بوک های سری ZenBook مدل UX303 است که در نوع خود انقلابی در زمینه دستگاه های Ultrabook محسوب می شود.UX303UB وUX303UA نسخه های جدید این سری است که پردازنده Intel Core i 7 6500U مجهز خواهند شد اما نکته هیجان انگیز در مورد این سری مجهز بودن آنها پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce GT940M است .این موضوع این دستگاه را یک الترابوک پر قدرت در اجرای بازی ها و همچنین پردازش های گرافیکی سنگین می نماید. جنس بدنه UX305 به مانند گذشته از فلز خواهد بود و در طراحی آن از Zen بهره گرفته شده است و در سه رنگ هیجان انگیز و شیک عرضه خواهد شد.

0 3439

همزمان با فرا رسیدن سال نوی میلادی، فروشگاه استیم تخفیف های گسترده ای روی بازی ها ارائه می دهد و کاربران این سرویس می توانند با قیمتی بسیار اندک، مجموعه بازی های خود را گسترش دهند. هجوم گسترده کاربران در این بازه زمانی، هر ساله سبب مشکلات فراوانی شده و نگرانی هایی را بر می انگیزد.

شب گذشته، برای چند ساعت، سرویس مرتبا از دسترس کاربران خارج می شد و سپس به حالت عادی باز می گشت اما بعد از یکی-دو ساعت، زبان فروشگاه از انگلیسی به روسی و چند زبان دیگر تغییر یافت. باور بر این بود که استیم زیر فشار حمله هکرها به زانو در آمده. چند دقیقه بعد نیز فروشگاه برای مدتی کاملا از دسترس خارج شد.

پیش از داون شدن کامل سایت، کاربران با مراجعه به صفحه شخصی دیگر یوزرها می توانستند اطلاعات شخصی شان را هم ببینند. ایمیل مورد استفاده، میزان پول موجود در اکانت و تاریخ خرید بازی ها همه قابل مشاهده بودند.

استفاده از استیم گارد و تضمین مخصوص اپلیکیشن موبایل استیم که فاکتورهای مهمی برای جلوگیری از به سرقت رفتن اکانت توسط هکرها هستند هم در این میان هیچ نقشی نداشتند. در همین گیر و دار، والو در توییتر Steam Database نوشت که این مسئله به دلیل کَش کردن بوده و استیم توسط هکرها آسیب پذیر نشده است.

با این حال، اگرچه اطلاعات شخصی در معرض دید بوده اند اما هیچ خطری برای حساب های کاربری ایجاد نشده است و دیگران صرفا صفحه کَش شده ای از اطلاعات حساب را می توانستند مشاهده کنند. والو در بیانیه ای رسمی به گیم اسپات گفت که مشکل برطرف شده و هیچ اقدامی نظیر تعویض رمز عبور یا حذف کارت های بانکی از حساب استیم لازم نیست و همه چیز در امنیت کامل است.