بازسازی ساختمان خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید

بازسازی ساختمان خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید

0 1503

بازسازی ساختمان آیا آن را به خودتان می توانید صرفه جویی بزرگ با وسایل و مصالح ساختمانی به آرامی مورد استفاده و یا بازیافت درو. درباره مسکن برای بشریت عمل بازیابی در سراسر کشور، که ارائه مواد فنل خانه در نیم خارج از مرکز قیمت. یک نکته: بسیاری از پیمانکاران با وضعیت سالم، و یا مواد خانهدار عرضه شده در عمومی کار نمی نمی کند چرا که آنها می خواهند به فرض مسئولیت بازسازی منزل اگر چیزی را اشتباه می رود. گفت که، اگر شما در حال انجام کار خود را، شما می توانید هر چیزی را از درب به پنجره های سقفی اکریلیک به بسته نرم افزاری بخشی از عایق پیدا (برای پیدا کردن یک بازگرداندن نزدیکی شما، بازدید)

در بازسازی منزل ساز و کاری برای دفع زباله ها بیندیشید

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان قبل از شروع یک کار بازسازی، دعوت زیستگاه محلی برای فصل بشریت به حذف مواد و لوازم جانبی برای فروش مجدد بعد. “حدود ۸۵ درصد از خانه قابل استفاده مجدد است، می گوید:” B. J. پرکینز، مدیر برنامه استفاده مجدد زیستگاه، در آستین، تگزاس. بازسازی منزل “ما می توانیم حذف کامل انجام دهید، و یا بچینند انجام یک کار و کابینت، وان، سینک، و غیره.” شما صرفه جویی در فضا در محل های دفن زباله، جمع آوری یک اعتبار مالیاتی خیریه برای کمک مالی، و کمک به یک علت خوب است. مشاهده وب سایت مسکن (نگاه کنید به راه برای صرفه جویی ) برای پیدا کردن بازسازی ساختمان وابسته در نزدیکی شما.

بازسازی خانه، لزوما هزینه بر نیست!

بازسازی منزل

بازسازی منزل ضربه زدن به پایین ممکن است به عنوان پر هزینه به عنوان بازسازی، اما شما هنوز هم می تواند اصلاح دلار با انجام برخی از تخریب خود را به عنوان زمانی که شما با دقت ادامه دهید. “اگر صاحب خانه می خواهد به نسخه ی نمایشی عرشه، خوب، من مطمئن هستم که آنها می تواند اداره کند هستم، می گوید:” مایکل وین، صاحب وین طراحی، در ویرجینیا است. “اما وقتی آن را به فضاهای داخلی می آید، بازسازی ساختمان من آنها را از انجام آن، مگر اینکه آن را انجام داده اند پیش منصرف کند.” دلیل: یک مخرب بی پروا ناخواسته را ممکن است یک دیوار تحمل بار یا بدتر از آن، به شیرجه رفتن به رفت و برگشتی دیدم سیم کشی زندگی می کنند و یا لوله کشی تحت فشار. (برای راهنمایی در مورد نحوه کار حق نسخه ی نمایشی، و ما از ویژگی های اکتبر سال ۲۰۰۵، “قبل از شما ساخت، شما باید برای نابود.”)

ساختمان 115

مطالب مشابه

0 98

بدون دیدگاه

دیدگاهی بگذارید