کودک ۱۰ ساله ای که به اولین برنده مسابقات ملی ماینکرفت در...

کودک ۱۰ ساله ای که به اولین برنده مسابقات ملی ماینکرفت در ایالات متحده تبدیل شد

0 2265

سری مسابقات eSports یا همان ورزش های الکترونیکی، آمده اند که بمانند و روز به روز به طرفداران آن افزوده می شود. در این میان، کمپانی Super League Gaming، فعالیت زیادی در این حوزه دارد و به برگزاری دائمی مسابقات مختلف بازی های ویدیویی، در سالن های تئاتر سراسر جهان می پردازد.

کمپانی مورد بحث، به تازگی مسابقاتی برای بازی ویدیویی ماینکرفت برگزار کرده است و کودک ده ساله ای به نام ژولیان ویلتشایر، توانسته به برنده اولین دوره از این مسابقات بدل شود. به گفته کمپانی Super League Gaming، این کودک توانسته در رقابت با بیش از ۱۰۰۰ آمریکایی به این مقام دست یابد و بازیکنانی را شکست دهد که نسبت به او «بسیار با تجربه تر اند».

در یک بازه زمانی شش هفته ای، مسابقات بازی ماینکرفت در بیش از ۴۰ شهر ایالات متحده به اجرا در آمد و گیمرها در زمینه های خلاقیت، مدیریت زمان و کار گروهی، مورد ارزیابی قرار گرفتند.

در هر حال، ژولیان ویلتشایر، که با لقب SuperKraft11 نیز شناخته می شود، توانست پیروز این سری مسابقات باشد و جام و جایزه ۵۰۰۰ دلاری این مسابقات را با خود به خانه برد. اما شاید در نگاه وی، مهم ترین مسئله آن باشد که می تواند سال ها بعد به خود افتخار کرده و بگوید که توانست در چنین سن کمی، جام قهرمانی ماینکرفت را از آن خود کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بگذارید