گفتاردرمانی کودک و بزرگسالان در تهران

گفتاردرمانی کودک و بزرگسالان در تهران

0 1648

چه گفتار درمانی؟ اگر فرزند شما ناتوانی در بیان که شامل مشکل تلفظ کلمات است، گفتار درمانی ممکن است در بهبود زبان، ارتباط، و گفتار درمانی بزرگسالان مهارت های زبانی عملی کمک کند. توسط باربارا اسمیت فیس بو پینترست توییتر گوگل پلاس پست الکترونیک نظرات مادر صحبت کردن به کودک خود ایمی شاه ماهی گفتار درمانی کودک.

گفتار درمانی کودک چه تفاوتی با گفتار درمانی بزرگسالان دارد؟

گفتار درمانی خدمات مداخله ای است که در بهبود گفتار و توانایی های یک کودک به درک و بیان زبان، از جمله زبان غیر کلامی تمرکز دارد. گفتار درمانی، و یا گفتار و زبان شناسان (SLPs)، حرفه ای که این خدمات را ارائه می باشد. گفتار درمانی شامل دو بخش است: ۱) هماهنگی دهان برای تولید صداهای به شکل کلمات و جملات (به بیان آدرس، تسلط، و صدای قوانین و مقررات حجم)؛ و ۲) درک و بیان زبان (برای رسیدگی به استفاده از زبان را از طریق نوشته شده است. گفتار درمانی کودک تصویری، بدن و ثبت نام در فرم، و استفاده از زبان را از طریق سیستم های ارتباطی جایگزین مانند رسانه های اجتماعی، کامپیوتر، و iPads). گفتار درمانی بزرگسالان علاوه بر این، نقش SLPs در درمان اختلالات بلع توسعه یافت و شامل تمام جنبه های تغذیه.

گفتاردرمانی در منزل به چه صورت است؟

آیا کودک شما نیاز به مداخله زودرس؟ می تواند به کودک شما دچار ناتوانی یادگیری؟ چه کار درمانی؟ چه گفتار درمانی بزرگسالان؟ آیا فرزند من باید گفتار درمانی؟ بعضی از کودکان ممکن عالی تلفظ و حتی ممکن است خوانندگان اولیه باشد، اما آنها ممکن است گفتار درمانی به بهبود “عمل گرا” زبان، و یا روند استفاده از کلامی و زبان بدن مناسب در موقعیت های اجتماعی برای اهداف روزمره مانند ساخت درخواست، مکالمههای نیاز دارید، و پیدا کردن دوستان. دیگر دلایل کودکان ممکن است نیاز گفتار درمانی شامل شرایط پزشکی مانند یک آسیب مغزی یا عفونت است که توانایی خود را برای برقراری ارتباط و ناتوانی های خاص مانند سندرم داون است. خدمات اغلب در سنین جوانی آغاز کرده و ادامه به عنوان کودکان وارد مدرسه و شروع به برقراری ارتباط با زبان نوشته شده است.

گفتار درمانی حرف ر به چه شکل صورت می پذیرد ؟

گفتار درمانی کودک چه کلامی آپراکسی؟ چه گفتار و زبانی آیا؟ یک SLP ممکن است از ناتوانی یادگیری مبتنی بر زبان در دانش آموزان که در تلاش برای خواندن و در کار نوشته شده است بیان خود را تشخیص دهد. “مشکلات زبان می تواند تاثیر عمده ای بر توانایی کودک به ارسال دارند، می گوید:” کتی Oehler، یک آسیب شناس گفتار و زبان در کرمل، ایندیانا، و همکاری نویسنده من دوست دارم به نوشتن. “به منظور ارسال، کودکان باید قادر به قرار دادن ایده های خود را به کلمات و سازماندهی آن کلمات را به جملات است. همچنین، چالش زبان آن را سخت برای کودکان به درک و دنبال جهت است. SLP تواند کمک به ایجاد این مهارت ها.” ارائه درمان مستقیم، SLPs انجام ارزیابی و مشورت با معلمان برای ایجاد کلاس های درس غنی از زبان. درمان ممکن است فرد یا شامل یک گروه کوچک از همسالان که چالش های اجتماعی و ارتباطی مشابه روبرو هستند. در هر وضعیت، هدف این است که سرگرم کننده زبان، ای دوستی، و دانش آموزان را قادر به موفقیت در مدرسه.

منبع: گفتار درمانی کودک

بدون دیدگاه

دیدگاهی بگذارید