آشنایی با کاربرد ابزارهای مراقبت از پوست

آشنایی با کاربرد ابزارهای مراقبت از پوست

0 1375

پوست برای شاداب ماندن و حفظ سلامتی نیزا به مراقبت های متعددی در طی روز دارد. شستشو، استفاده از ماسک، پاکسازی و… مراحل مختلفی است که جهت مراقبت از پوست باید انجام گیرند. بدون شک برای طی این مراحل به ابزارهای مختلفی نیاز داریم که نه تنها کار مراقبت و پاکسازی را راحت می‌کنند بلکه برای سرعت در انجام امور و بالا بردن کیفیت کار نیز موثر هستند. در این مقاله قصد داریم ابزارهای مختلفی جهت مراقبت از پوست صورت معرفی کنیم و با کاربرد آنها آشنا گردیم.

فیس براش

یکی از اصلی ترین مراحل مراقبت از پوست شستشو و نظافت آن است، معمولی ترین روش شستشوی پوست صورت ماساژ دادن با دست است اما برای پاکسازی عمق صورت و منافذ پوست بهتر است که از فیس براش استفاده کنید. فیس براش یک ابزار مراقبتی جالب است که استفاده از آن حس علاوه بر پاکسازی عمیق پوست حس خوشایندی به فرد منتقل می‌کند. فیس براش دستی در ابعاد مختلف و مدل های متفاوت تولید می‌گردد که بسته به سلیقه و نیاز خود می‌توانید تهیه نمایید. در ادامه روش استفاده از فیس براش را به طور کامل توضیح خواهیم داد.

روش استفاده از فیس براش

فیس براش دستی در مدل های سیلیکونی یا دسته دار دو سر تولید می‌شود. فیس براش های سیلیکونی به صورتی طراحی شده اند که یک قسمت اسفنجی دارند و مواد شوینده پوست را می توان درون این بخش ریخته و پس از این که به میزان کافی کف تولید شد بخش سیلیکونی را به آرامی بر روی قسمت های مختلف صورت ماساژ دهید. در فیس براش های مدل دسته دار که دارای دو سر مجزا هستند یک سر به صورت سیلیکونی و سر دیگر از موی نرم و مناسب با تراکم بالا تشکیل شده است. برای استفاده از این مدل فیس براش بهتر است که ابتدا ژل شستشو یا فوم را با کمک بخش مویی بر روی قسمت های مختلف پوست ماساژ دهید سپس از بخش سیلیکونی برای پاکسازی عمیق منافذ جهت رفع جوش های سر سیاه و پوست های مرده استفاده کنید.

براش ماسک

استفاده از ماسک یکی از مراحل مهم مراقبت از پوست است که ماسک ها در مدل های مختلف ورقه ای، حبابی، ماسک های طبیعی، پیل آف و… تولید می‌شوند. برای قرار دادن ماسک بر روی صورت بهتر است از ابزاری به نام براش ماسک استفاده کنید که بدون شک ماسک به خوبی بر روی بخش های مختلف پوست پخش می‌شود. در ادامه به روش استفاده از براش ماسک اشاره می‌کنیم.

کاربرد براش ماسک

براش ماسک معمولا دارای سر یا کلگی سیلیکونی است که نرم و منعطف می‌باشد. برای پخش کردن ماسک گچی، ذغال، حبابی و… به طور یکنواخت بر روی سطح پوست صورت می‌توان از براش ماسک استفاده نمود. حتی در مواردی که ماسک ورقه ای استفاده می‌شود می توان به آرامی با براش ماسک مواد مغذی ماسک را بر روی سطح پوست ماساژ داد و پخش نمود.

ماساژور جید رولر

راه های مختلفی برای افزایش شادابی پوست صورت وجود دارد که یکی از آن ها استفاده از ماساژور جید رولر است. ماساژ دادن پوست صورت باعث گردش خون، لیفت پوست، شادابی پوست صورت و افزایش انرژی و نشاط می‌گردد. ماساژور جید رولر در مدل های مختلف و رنگ بندی های متفاوت تولید می‌گردد که در ادامه با روش درست استفاده از این محصول آشنا می‌شویم.

روش کار با ماساژور صورت

برای کار با ماساژور صورت بهتر است ابتدا ماساژور جید رولر را درون یخچال قرار دهید و پس از خنک شدن به آرامی بر روی قسمت های مختلف پوست ماساژ دهید. سعی کنید در زمان ماساژ دادن جهت حرکت ماساژور رو به بالا باشد تا از افتادگی و شل شدن پوست به سمت پایین پیشگیری کنید.

ست پدیکور پا

لازم به ذکر است که به همان اندازه که برای زیبایی پوست صورت و بهداشت آن تلاش می‌کنیم مراقبت از پوست پا نیز اهمیت بالایی دارد. یکی از روش های مراقبت از پوست پا و رعایت بهداشت این بخش پدیکور است که برای این امر به لوازم مختلفی به شرح زیر نیاز داریم:

  • تیغ کف پا
  • رنده پا
  • سنگ پا
  • سوهان
  • پولیش ناخن
  • ناخن گیر
  • گوشه گیر ناخن

فروشگاه لوازم آرایشی اینترنتی پیراکده

پیراکده یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی فروش لوازم آرایشی و بهداشتی است که به عرضه محصولات مختلفی جهت بهداشت و مراقبت از پوست فعالیت می کند. برای خرید محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبتی پوست صورت می توانید به فروشگاه اینترنتی پیراکده که دارای مجوز کسب و کار الکترونیکی و ای نماد می باشد مراجعه کنید و با خیال راحت به خرید لوازم آرایشی و بهداشتی برندهای معتبر اقدام نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بگذارید