سامسونگ Pro Plus؛ سریعترین کارت حافظه میکرو اس دی ۱۲۸ گیگابایتی در...

سامسونگ Pro Plus؛ سریعترین کارت حافظه میکرو اس دی ۱۲۸ گیگابایتی در جهان

0 4808

کمپانی سامسونگ روز گذشته از جدیدترین کارت های حافظه میکرو ای سی ۱۲۸ گیگابایتی خود رونمایی کرد.این کارت های حافظه جدید از نظر عملکرد در ۴ گروه دسته بندی شده و همگی از سریعترین و بهترین حافظه های microSD حال بازار به حساب می آیند.مدل پرو پلاس (Pro Plus ) بهترین مدل از این کارت های حافظه جدید است که به ادعای سامسونگ سریعترین حافظه میکرو اس دی جهان می باشد.

همانطور که در بالا اشاره کردیم ، بهترین مدلی که سامسونگ معرفی کرده، مدل ۱۲۸ گیگابایتی با پسوند Pro Plus است. این مدل سرعت خواندن و نوشتن ۹۵ و ۹۰ مگابایت بر ثانیه‌ای دارد و بنابر ادعای سازنده، سریع‌ترین در صنعت کارت میکرو‌اس‌دی است. البته ویژگی‌های جالب‌تری در این کارت میکرواس‌دی سراغ داریم، مثل ضدآب بودن با گواهی IPX7، ضد اشعه‌ی ایکس بودن و همین‌طور ضدمغناطیس بود.
قبلاً مدل‌های ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی Pro Plus معرفی شده بود و اکنون مدل دیگری با ظرفیت بیشتر در اختیار مشتریان است. باس ارتباطی این مدل هم UHS-I کلاس ۳ یا در واقع U3 است.سامسونگ این مدل را برای کاربرانی در نظر گرفته که به فیلم‌‎برداری ۴K با بیت‌ریت بسیار بالا علاقه‌مند هستند. ضمانت ۱۰ ساله البته با محدودیت‌ها ارایه می‌شود.
مدل‌های دیگر مثل Pro و EVO Plus و EVO عملکرد معمولی‌تر و ویژگی‌های معمولی‌تری دارند و البته ارزان‌تر هستند.به دلیل سرعت بالای این کارت ها، سامسونگ استفاده ان را برای دارندگان دوربین های اکشن، drones، گوشی های رده بالا و دوربین های DSLRs با قابلیت ضبط ۴K توصیه نموده است.
کارت های حافظه جدید سامسونگ ، هم اکنون با ۱۰ سال گارانتی در ۵۰ کشور جهان در دسترس قرار گرفته اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بگذارید