اپل در حال کار بر روی نمایشگر هولوگرافیک برای آیفون !

اپل در حال کار بر روی نمایشگر هولوگرافیک برای آیفون !

0 3131

شواهد بسیاری وجود دارد که نشان می دهد کمپانی اپل سخت در حال کار بر روی چند تکنولوژی جدید در نمایشگر هاست.به تازگی اطلاعاتی از لابراتوار سری این شرکت در تایوان منتشر گردید که بر اساس آن، اپل در حال کار بر روی نمایشگری با ال‌ای‌دی های میکرو می‌باشد.این نوع نمایشگر هیچ‌گونه نور پس‌زمینه‌ی ال‌ای‌دی ندارد و خود پنل اصلی وظیفه تولید نور را به طور کامل بر عهده دارد. بر همین اساس اگر اپل در ساخت آیفون آینده از این نوع نمایشگر استفاده کند، نتیجه کار نمایشگری باریک تر، با نوردهی بیشتر، شفافیت بالاتر و البته مصرف باتری بهینه تریخواهد بود.
امروز گزارش جدیدی منتشر شده که داستان را اندکی علمی تخیلی کرده است.در این گزارش آمده است که اپل در این لابراتوار سری به طور مخفیانه بر روی پروژه‌ دیگری نیز کار می‌کند تا به طور کامل استفاده از نمایشگرهای معمول را کنار بگذارد؛ پروژه ساخت یک نمایشگر هولوگرافیک !
اگر این پروژه آنطور که باید به نتیجه‌ی مطلوب برسد، در نهایت برای دیدن تصاویر در آیفون‌ها، دیگر نیازی به هیچ گونه نمایشگر شیشه‌ای نخواهد بود!
قسمت جالب ماجرا این است که اپل همزمان بر روی این دو پروژه یعنی نمایشگر micro-LED و نمایشگر هولوگرافیک کار می‌کند. در نهایت تکنولوژی میکرو ال‌ای‌دی با استفاده از سیستم سخت افزاری و نرم افزاری خاص، به کاربران اجازه خواهد داد که بتوانند با چشم غیر مسلح و بی نیاز از هرگونه وسیله‌‌ای تصاویر را به صورت هولوگرافیک جلوی چشم خود مشاهده کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بگذارید