انتشار مشخصات سخت افزاری و تصویری از نسخه دوم گلکسی J1 سامسونگ

انتشار مشخصات سخت افزاری و تصویری از نسخه دوم گلکسی J1 سامسونگ

0 1253

گلکسی J1 از سامسونگ، موبایلی اقتصادی از سوی سامسونگ است که در اوایل سال میلادی ۲۰۱۵ رونمایی شد و به دلیل مشخصات مناسبی که داشت، مورد توجه مشتریانی که در پی محصولی اقتصادی بودند قرار گرفت.

اکنون خبر می رسد که نسل دوم گلکسی J1 در راه است و ابتدای سال میلادی ۲۰۱۶ معرفی خواهد شد.

امروز یکی از افشا کنندگان اطلاعات گجت ها که در توییتر با اکانت S_leak فعالیت می کند، خبرهای تازه ای در مورد گلکسی J1 جدید ارائه داده است.

بر اساس گزارش این شخص، نسخه ۲۰۱۶ این تلفن هوشمند اقتصادی از لحاظ سخت افزاری بهبودهای زیادی داشته و نمایشگر آن از ۴.۳ به ۴.۵ ارتقاء پیدا کرده است. رزولوشن تصویر آن ولی تغییری نیافته و همان ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل باقی مانده است.

اما مورد توجه ترین قسمت از نسل دوم گلکسی J1، مربوط می شود به چیپست مجتمع آن، جایی که سامسونگ تصمیم گرفته یکی از دستاوردهای خانگی خود به نام اگزینوس ۳۴۵۷ را در آن جای دهد. این چیپست دارای پردازنده ای چهار هسته ای بوده و از پردازشگر گرافیکی Mali-T720 بهره می برد. یک گیگابایت حافظه رم نیز برای این محصول در نظر گرفته شده در حالی که نمونه اول این محصول که در ابتدای سال ۲۰۱۵ معرفی شد، دارای پردازنده ای دو هسته ای، پردازشگر گرافیکی مالی T400، و ۵۱۲ مگابایت رم بود.

لازم به ذکر است که سامسونگ گلکسی J1 کنونی را در ژانویه معرفی و در فوریه ۲۰۱۵ آن را روانه فروشگاه ها نمود. در نتیجه زمان زیادی تا رونمایی از تلفن هوشمند مذکور باقی نمانده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بگذارید