فروشگاه خانه هوشمند ریل اسمارت برای شروع هوشمند سازی خانه

فروشگاه خانه هوشمند ریل اسمارت برای شروع هوشمند سازی خانه

0 760

فروشگاه خانه هوشمند ریل اسمارت با ارائه محصولات باکیفیت و دارای اصالت تولید کننده احراز شده به شما اطمینان خواهد داد تا در مسیر هوشمند سازی ساختمان خود به درستی گام بردارید. به خاطر داشته باشید علاوه بر نیاز به فروشگاه خانه هوشمند با اصالت و کیفیت باید اطلاعات سیستم‌های هوشمند سازی خودرا قوی نمایید.

کدام محصولات هوشمند سازی بهتر است

تجهیزات خانه هوشمند عمدتا توسط برندهای معتبری همچون تویا، سونوف، بردلینک، داهوا و امثال هم تولید می‌شوند. به عنوان مثال کلید کولر آبی سونوف که به همراه کنتاکتور عرضه می‌شود، بدون نیاز به تغییر یا اصلاح ساختار سیم کشی قدیمی ساختمان به راحتی در جعبه کلیدهای کولر قدیمی قابل نصب و جایگزینی است.

محصولات امنیتی خانه هوشمند را بیشتر بشناسید

دوربین هوشمند سرعت عکس العمل امنیتی و نظارتی شمارا افزایش خواهد داد. شاید یک نیروی انسانی، از زمان مشاهده سوژه در تصاویر دوربین، تا شناسایی و تصمیم گیری بیشتراز ۱۸۰ ثانیه زمان لازم داشته باشد. اما دوربین هوشمند به کمک سنسورهای تشخصی حرکت و برنامه ریزی‌هایی که از قبل برای تصمیم گیری اتوماتیک انجام شده، درطول کمتر از ۲۰ثانیه، کار شناسایی و اعلام هشدار به مراجع مشخص شده را انجام دهد.

چرا امروزه به خانه هوشمند نیاز دارید

تصور کنید بخواهید دمای محیط منزل را خودتان شخصا کنترل و تنظیم کنید احتمالا با یک کابوس مواجه خواهید شد! باید در دوره های متناوب زمانی دمای محیط راچک کنید، سپس بر اطلاعات دمای محیط تصمیم بگیرید سیستم سرمایش یا گرمایش با چه قدرتی به کار خود ادامه دهند.

شما بر امور اصلی خودتان تمرکز کنید وکنترل دمای محیط را به سیستم هوشمند خانه واگذاری کنید. کافی‌ست یکبار به این دستگاه‌ها بفهمانید انتظارات شما چیست، سپس آنها همواره اطمینان حاصل خواهند کرد که دستورات اجرایی شما به بهترین نحو، درحال اجراست.

درحالی که برق از پیش اختراع شده و خدمتگذار بزرگی برای نسل بشریت بشمار می‌رود، آیا منطقی‌ست از این ابزار استفاده نکنید؟ در خاموشی بمانید وقتی انرژی برق می‌تواند روشنایی شمارا تامین کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بگذارید