کیف پول پرفکت مانی

کیف پول پرفکت مانی

0 1085

کیف پول پرفکت مانی تا حدودی شبیه به حساب بانکی می باشد. با ایجاد حساب پرفکت مانی یک شماره به شما اختصاص داده می شود که می توانید نقل و انتقالات خود را استفاده از آن انجام دهید. درست همانند بانک های متفاوت برای نگهداری پول های رایج برای نگهداری بیت کوین نیز پول های الکترونیکی و حتی پول های غیرالکترونیکی زیادی وجود دارد

با ایجاد حساب در هر کدام از آن ها یک آدرس منحصر به فرد با شما اختصاص داده می شود که ترکیبی از حروف و اعداد می باشد  که می توانید ارز دیجیتال خود را در آن نگهداری کنید.

یکی از این کیف پول های الکترونیکی که در میان کاربران ایرانی توانسته محبوبیت زیادی به دست آورد، کیف پول پرفکت مانی می باشد. کیف پول پرفکت مانی در کشور پاناما تاسیس شد که به دلیل تحریم نبودن این سرویس برای کاربران ایرانی، به یکی از محبوب ترین شرکت ها برای کاربران ایرانی تبدیل شده است.

کاربران پرفکت مانی به ۳ دسته تقسیم می شوند که می توان به این چند مورد اشاره کرد:

nurmal : کاربرانی که برای افتتاح حساب خود به تازگی اقدام کرده اند جزو این نوع سیستم پرداختی می باشند.

Premium: کاربرانی که بیشتر از یک سال در پرفکت مانی فعالیت داشته اند و درخواست ارتقای حساب کاربری خود را داده اند جزو این نوع حساب هستند که از مزیت آن این است که از کارمزد کمتری برخوردار می شوند.

Partner: شامل کاربرانی می شود که دارای پایانه فروشگاهی پرفکت مانی می باشند.

در صورت هرگونه سوالی در رابطه با ووچر پرفکت مانی، خرید ووچر پرفکت مانی و حتی دیگر ارزهای دیجیتال می توانید با بخش پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بگذارید