درز تصاویر احتمالی از شاسی فلزی گوشی گلکسی اس ۷ در کارخانه!

درز تصاویر احتمالی از شاسی فلزی گوشی گلکسی اس ۷ در کارخانه!

0 3475

سامسونگ از گلکسی آلفا تصمیم گرفت در گوشی‌های رده‌بالای خود از شاسی فلزی استفاده کند و گلکسی اس ۶ نیز شروع طراحی واقعاً باکیفیت و زیبای این برند بود. حالا تصاویر درز کرده احتمالی قاب فلزی گلکسی اس ۷ پرچم‌دار آینده سامسونگ را به تصویر کشیده‌اند که انتظار داریم زمستان امسال رونمایی شود.

گلکسی اس ۷ از نظر طراحی تغییر زیادی نسبت به گلکسی اس ۶ نداشته اما به نظر می‌رسد طراحی کمی مستطیلی‌تر شده و لبه‌ها نیز تراش خورده‌اند. زیان طراحی جدید سامسونگ پس از گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج در گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس نیز به کار گرفته شد و حتی به برخی گوشی‌های میان‌رده مانند Galaxy A8 نیز رسیده است.

آخرین بازطراحی بزرگ پیش از گلکسی اس ۶ به سه سال پیش و عرضه گلکسی اس ۳ بازمی‌گردد که سامسونگ از آن طراحی در ده‌ها گوشی دیگر نیز استفاده کرد! پس احتمالاً چه از طراحی شیشه و فلز گلکسی اس ۶ خوشتان بیاید و چه خیر باید گوشی‌های زیادی را با این طراحی ببینید.

کته قابل توجه دیگر عدم وجود سوراخ‌های مربوط به اسپیکر است که احتمالاً هنوز حفاری نشده‌اند و همچنین درگاه USB Type-C نیز طبق انتظار وجود دارد. گفته می‌شود سامسونگ قرار است از دوربینی با وضوح پایین‌تر اما اندازه سنسور بزرگ‌تر استفاده کند و به همین دلیل شاید لنز دوربین در این مدل بزرگ‌تر باشد. همچنین دکمه Home نیز مستطیلی و زاویه‌دار شده تا تفاوت اس ۷ با نسل قبلی مشخص‌تر شود.

photo_2016-08-06_01-08-18 photo_2016-08-06_01-08-16

بدون دیدگاه

دیدگاهی بگذارید